sobota, 19 kwietnia 2014

Życzenia + Zapowiedź rozdziału

Przybywam, aby złożyć Wam życzenia świąteczne. Tak więc smacznego żarcia życzę (to przede wszystkim), kurczaczków popitalających po stole, pancernych jaj, psychodelicznych zajączków i czego tam chcecie, no. To wesołych świąt!

Specjalnie dla Was jajo z krzywą, rudą łazęgą z pedo króliczkami w tle!

Właśnie przybywam z kościoła, gdzie woda święcona mało nie wypaliła mi mózgu. Jakieś dziwne ciarki mnie w tym kościele przechodziły, może chodzi za mną jakiś demon. Spokojna głowa, mam domestos.
Jako, że cholernie mi się nudzi, bo mój chłopak wyjechał do domu na święta, postaram się o nowy rozdział. Już teraz robię małą zapowiedź:

      Brązowooki chłopak stał przy oknie, przypatrując się biegnącym po zalanej deszczem ulicy dzieciom. Mimo okropnej pogody potrafiły się świetnie bawić. Skakały po kałużach ochlapując siebie nawzajem, śmiały się, wywracały, obejmowały i skakały. Wydawało się, że nic nie jest w stanie przerwać ich cudownej zabawy, a jednak. 
     Blondyn na widok rozpędzonego auta westchnął cicho i odsunął się od okna. Oparłszy się o parapet, nasłuchiwał. Oddźwięk gwałtownego hamowania, dziecięce krzyki, przejmująca cisza. Zabawa skończona. 
    Z miną niewyrażającą żadnych emocji, oddalił się od okna i zasiadł przy stole. Swoje obojętne spojrzenie utkwił na pustej, szarej ścianie. 
Ból, cierpienie, smutek, nieszczęście, śmierć. Wszystko sprowadza się do jednego. Na co dzień był świadkiem równie makabrycznych zdarzeń i przestało to robić na nim jakiekolwiek wrażenie. W tym świecie nie było litości, nawet dla najmłodszych. Gdy patrzył na wszystkie nieszczęścia z boku, często zadawał sobie pytanie: gdzie jest Bóg, kiedy dzieją się takie rzeczy? Gdzie jest dobro, kiedy zło grasuje wśród niewinnych dusz, próbując uchwycić je ostrymi pazurami i ściągnąć na samo dno? Odpowiedź była prosta. Bóg nie istnieje, dobro jest znikome, a zło włada nad niczego  nieświadomym światem. 
     Blondyn zamknął oczy i złożył ręce jak do modlitwy. 
     Bycie łowcą nie było rzeczą łatwą. Każdy dzień traktowany był jak ten, który może być twoim ostatnim, każde zniszczone zło, jako zapowiedź następnego, każdy promyk słońca jak burza, która miała rozpętać się lada moment. Bycie nim oznaczało oddanie się dobrowolnie w ręce zła i nędzy. Czyniłeś dobro, ale nikt tego nie widział, żyłeś, ale nikt o tobie nie słyszał. Piękny, heroiczny wręcz obraz życia człowieka wplątanego w świat, którego nienawidzi.
- Ej, Sorath! - dosłyszał z nagła znajomy, irytujący głos.
Otworzył oczy i spojrzał w stronę korytarza. Z ciemnicy wynurzył się czarnowłosy, całkowicie przemoczony chłopak z szerokim uśmiechem na twarzy. 

To na tyle z zapowiedzi. Nie poprawiałam błędów, akapity takie piąte przed dziesiąte, ogółem jestem niewyspana, bo o 7 zawoziłam mego aniołka na pociąg. Idę jeść, bo lubię. Wesołych!

12 komentarzy:

  1. Chcem, chcem cały rozdział!
    Boże... kocham! Nie znam całości a już kocham!
    Dziwnie to trochę zabrzmi ale Sorathiel trochę zaczął przypominać mi mnie... :(
    No ale nie ma co się rozżalać nad sobą!
    Tobie także kochana wesołych, miło spędzonych świąt wśród najbliższych i rodziny.
    Pozdrawiam,
    Elfik Elen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. A jajko do najgorszych nie należy. Całkiem spoko wyszło :p

      Usuń
  2. Rany, zemściłaś się za krótki rozdział? Osz Ty, Władco Domestosa! :D
    Jakie fajne jajo. *u* Ja jedynie bym umiała narysować karnego k*tasa za byle co. :C
    Ja także ci życzę Wesołego Allelluja, niech żarcie pójdzie w cycki i nie pozwól, by czekoladowy zając ci spitolił. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. I teraz jak widzę te zajączki i kròliczki to takie dziwne uczucie... xD
    Mogłaś wstawić jajko Aruś+Naff, to było najlepsze ♥
    Jak ty umiesz tak rysować? :o zaaaazdro :D
    Zapowiedz piękna. I Nathiel na koniec *o*
    Wesołych świąt i szczęśliwego nowego! XD
    I domestosa przy świątecznym śniadanku c;

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale swietne jajo
    Bomba po prostu ♥
    Co do rozdziału krótki, ale świetny :p
    Życzę Ci bardzo Wesołych Świąt, smacznego jajka i mokrego dyngusa.
    Pozdrawiam
    Aqua :*
    Zapraszam na 12 rozdział
    http://aquasenshi.blogspot.com/2014/04/rozdzia-12.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie również WESOŁYCH ŚWIĄT! :*
    Taak, Cleo is back :D
    Lepiej użyj domestosa, ale podwój dawkę, skoro woda święcona tak na Ciebie działa, to zaczynam się martwić.
    Jee, wreszcie rozdział, gdzie będzie coś o Sorathielu.
    Choć przyznaję, bez bicia, pojawienie się Nathiela pod koniec zapowiedzi wywołało u mnie wielkiego banana na mordce.
    Dlaczego ja go tak kocham???

    Czekam na rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Psychodeliczne zajączki?! O.o to się trochę wykoleiłam. A kto Kwas będzie zażywał w święta, że jakieś psychodele mają być? :P
    Ale fajne jajko! ^w^ a ja nadal gryzmolę patyczaki ,_,
    Aż przez chwilę miałam wrażenie, że jesteś chłopakiem ;_;
    Nie czytam zapowiedzi, zepsuję sobie niespodziankę. Ale strasznie mnie korci... nada! Nie ruszę tego nawet jednym palcem. Czekam więc na pełen rozdział, w którym będę się emocjonować do końca. Wiem, jeszcze nie mam za sobą paru rozdziałów... ale zostały 3 dni i wolę je sobie zostawić na spokojnie do przeczytania, żeby się później rozwlec nad Twoją zajebiozą i takimi cud-miód szczególikami.
    W ogóle znalazłam porównanie. Gdyby Twoje opowiadanie mogło mieć smak, to smakowałoby... jak toblerone ;_;
    Czekolada, orzechy i miód! Cud w końcu, tak jak Tfój tfur!
    Za 6 dni wpadam i robię rozgardiasz. Tzn... czytam do końca! :D
    Pozdrawiam i Wesołych Świąt, o ile nie jest jeszcze za późno... obyś się obżarła jajkami i spasła! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ''pedo zajączki'' hahah nie mg z tego xd
    fajniutkie te jajaeczko ^_^
    a zapowiedź fajna,nie mogę sie doczekać całości :D

    a teraz zapraszam do sb na nowość :>
    http://themoordeath.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się Twój blog! jest śliczny! w dodatku bardzo przyjemnie się go czyta, a to jest najważniejsze! :)
    http://aspluundh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna pisanka! ! Zapraszam do mnie na nowy rozdział! i-jego-zielone-oczy.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne jajko;D

    OdpowiedzUsuń