czwartek, 9 lipca 2015

Już niebawem: 3/4 demona!

Praca nad sequelem WCN wrze. Na razie nadrabiam pisanie rozdziałów w przód, obecnie jestem w połowie drugiego. Powoli też powstaje nagłówek z którym mam nieziemskie problemy - chyba zdecyduję się na zdjęcie bez napisu, bo po co się męczyć.
Już teraz mogę przywitać was opisem tego, co będzie miało miejsce w "W cieniu nocy: 3/4 demona" c: na razie nie jestem w stanie określić ile dokładnie będzie miało rozdziałów, ale na pewno nie mało, bo część ta obejmuje kilka lat dziejów i wiele nowych postaci. Fabuła tym razem będzie wielowątkowa, co już mnie trochę gubi. Przeglądając wciąż nieskończoną rozpiskę, zastanawiam się czy nie przekombinowałam, ale... to się okaże w trakcie. Zawsze można coś zmienić!
Nie jestem w stanie określić kiedy zacznę publikować opowiadanie. Planuję je mniej więcej na początek sierpnia, a może trochę szybciej.

(obrazek tak bardzo)

Opowieść ma miejsce 5 lat po kluczowych wydarzeniach w Reverentii. 
Laura, 23-letnia studentka biologii człowieka, zaczyna dostrzegać, że dzieją się z nią dziwne rzeczy,
Nox pod obecnym zarządzaniem Sorathiela marnieje w członków, a Nathiel cierpi na brak demonów, które z radością by pozabijał. Wszystko wygląda aż nadto zwyczajnie, do czasu, kiedy do uszu Nox nie dochodzą niepokojące informacje ze świata Reverentii. Wszystko co do tej pory zdawało się być owiane spokojem, tak nagle ulega zniszczeniu. Tym razem Nathiel i Laura zmierzą się nie tylko z cienistymi potworami, ale także z obowiązkiem narzuconym im z góry przez los. Pojawia się też nowy wróg, a także sprzymierzeńcy. Kim są tajemnicze la bonnefee i dlaczego tak wiele wiedzą na temat łowców? Kim są kobiety uważające się za wiedźmy i jaki mają związek z demonami? Czy Nox wróci do swojej dawnej formy?


W skrócie bucie. Nie za dużo mogłam napisać, bo wszystko wyda się w trakcie trwania fabuły c:
Od razu mogę rzec, że rozdział 1 będzie nosił nazwę: "Lata spokoju w stanie gotowości". Do tego usunęłam zakładkę "bohaterowie", uznając ją za całkowicie zbędną. Teraz tych bohaterów będzie tyle, że hej. Słownik pojęć też zniknął. 
Tych, którzy jeszcze nie przeczytali ostatniego rozdziału, zapraszam tu  <<klik>> . No i do zobaczenia w sierpniu, jak nie wcześniej!

4 komentarze:

  1. Opis takie świetny! ^___^ I kij z tym, że dostałam spoilery, jaram się!
    Miłego pisania! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pod koniec ostatniego rozdziału dosłownie się rozpłynęłam, naprawdę. Piszę z lekkim opóźnieniem i troszkę mnie tu nie było, mimo to jestem bardzo ciekawa nowej części. Już zapisuję w kalendarzu: „sierpień - początek 3/4 demona”! :--3 Nie mogę się doczekać. Dużo weny życzę! c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde, żebyś mogła zobaczyć teraz tego banana na twarzy i to powstrzymywanie się od śmiechu. XDD Oh goat, ale się jaraaam! <3 Nagłówek zrobisz w końcu, huhu. A jak nie to... toooo.... eee... kupię ci na allegro! *tak bardzo improwizacja*
    3/4 demona. OHOHOHOHO. Jak tylko to czytam to mam banana. c: Do czasu rozpoczęcia już chyba zdążę nauczyć się na pamięć rozpiski Sama - Wiesz - Jakiego - Parringu. >D La bonnefee tak bardzo. Ile ja się rzeczy nie mogę doczekać. >D
    Rozdziały nadrobię może w sobotę/niedzielę! Bo jak mamy jechać tak mniej więcej koło 2-3 to może *pewnie tak* nie będę miała co robić i wreszcie się zmuszę do nadrobienia tych... 4 rozdziałów? Nie wiem. D: W każdym razie nadrobię. Do początka sierpnia mam czas.
    UHUHUHUHU! *_____*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super opis, nie mogę się już doczekać 3/4 demona!

    OdpowiedzUsuń