niedziela, 17 września 2017

INFORMACJA

Hejooo! Dzisiaj rozdziału nie będzie. Tymczasowo zawieszam WCS, wstępnie do października. Powód? Mam teraz dużo na głowie i nie potrafię się podczas wakacji ogarnąć, to po pierwsze, po drugie czuję się lekko zmęczona i bez weny na WCS, a nie chciałabym zepsuć ostatnich rozdziałów (tak, do końca jakieś 8 rozdziałów, a więc tylko dwa miesiące wstawiania). Ostatnio pisałam bardzo na siłę i nie podchodziłam do tego z radością, więc myślę, że to czas najwyższy na odpoczynek. Poza tym mam również inne opka, które wypadałoby zakończyć, a poprawianie starych rozdziałów WCN i pisanie WCS trochę mi czasu zajmowało. Zapewne zaczną się studia, a czas się znajdzie >D! Na pewno wrócę, w końcu nie zostawię nieskończonego 3 tomu. Pozdrawiam.
P.S. O matko, nie pamiętam kiedy ostatnim razem miałam tyle wolnego od pisania WCNa!

1 komentarz: