środa, 22 kwietnia 2015

Rozdział 65 - "Cień przeszłości"

Miało nie być rozdziału (nawet w niedzielę), ale pewnej nocy po prostu zaczęłam pisać *taka tam nagła wena o 2 w nocy* i BANG! Mamy rozdział! 
Wszystkiego najlepszego, Nathiel <3! Niestety, nie zadedykuję ci tego rozdziału, bo źle się w nim dzieje ohohoho. 

POPRAWIONE [18.03.2019]
***
– Co teraz zrobimy? – spytała Amanda.
Nie miałam odwagi spojrzeć na moich towarzyszy. To, co się działo za oknem, było częściowo moją winą. Przecież mogłam chociaż spróbować powstrzymać Gabrielle. Zanim jednak dotarło do mnie, jakie konsekwencje niosło ze sobą odzyskanie księgi przez demona i użycie jej w ludzkim świecie, było już za późno.
– Nie ma Hugh. Kto nas poprowadzi?
Andrew spojrzał z ukosa na Amandę, na chwilę odrywając twarz od okna.
– Sami musimy to zrobić. – W jego głosie pobrzmiewała bezradność. – Powiadomimy resztę członków organizacji, przeniesiemy się do tymczasowej kryjówki, ustalimy strategię, a potem będziemy działać. Nie możemy pozwolić na to, żeby demony pałętały się po naszym mieście. – Andrew podszedł do mosiężnej szuflady, z której wyjął kilka noży exitialis. – Laura, idź po Andi. My zabierzemy potrzebne rzeczy. Spotkamy się na dole.
Kiwnęłam potwierdzająco głową i wybiegłam z pokoju.
Wciąż nie mogłam uwierzyć, że Hugh odszedł. Miałam nadzieję, że to tylko wyjątkowo realistyczny sen, który przeminie jak burza, kiedy tylko zamknę oczy. Chciałabym obudzić się we własnym łóżku w momencie, kiedy poranne promienie słońca oświetlą leniwie moją twarz. Zeszłabym wtedy na dół, zjadła śniadanie w towarzystwie Hugh, Nathiela i małej Andi, która będzie rzucać się zastawą stołową razem ze swoim tymczasowym bratem, a ja jak zwykle uśmiechnę się pobłażliwie, kryjąc w sobie prawdziwe uczucie rozbawienia. To marzenie pękło jak lustro, ujawniając zgorzkniałą i bezlitosną rzeczywistość. Nieważne jak bardzo tego chciałam, nie mogłam uczynić tej sytuacji snem.
Moje myśli były w rozsypce. Działałam jak robot, któremu wydaje się proste polecenia do wykonania. Za swoje obecne zadanie przyjęłam obudzenie Andi i sprowadzenie jej na dół. Niestety nie było teraz czasu na użalanie się i wspominanie starych dobrych czasów. Już nikt nie uratuje Hugh. Zginął z rąk najokrutniejszej demonicy, jaką kiedykolwiek spotkałam. Mojej osobistej zmory.
Gdy nogi niosły mnie schodami do góry, moim sercem targały przedziwne uczucia. Od skrajnej złości po zwykłą obojętność. Wiedziałam, że wszystko byłoby łatwiejsze, gdyby był tu Nathiel. Nie potrafiłam bez niego funkcjonować. Nie, gdy wszystko zaczynało się walić.
Do pokoju Andi wparowałam z głośnym trzaskiem. Nie planowałam takiej gwałtowności, ale może to nawet lepiej, że moja wizyta okazała się głośna. Przynajmniej potwory, które czyhały na życie małej demonicy, zwróciły na mnie swoje szmaragdowe oczyska.
Przerażające cienie z rozszerzonymi w diabelskim uśmiechu zębiskami oblegały cały pokój. Niektóre z nich wyciągały swoje mordercze szpony w stronę Andi pogrążonej w niespokojnym śnie. Nie czekałam ani chwili dłużej. Nie chciałam, aby kolejna osoba zniknęła z mojego życia. Exitialis, które ściskałam w dłoni przecięło w biegu przerażające demony. Te zaczęły uciekać w najciemniejsze kąty pokoju. Światłość wywołana nożem łowców przeraziła je, ale też i rozgniewała, w końcu jak taka marna człowiecza istota mogła im przeszkodzić w zabawie?
– Andi! – wykrzyknęłam, rzucając się w stronę dziewczynki. Dopiero gdy nią potrząsnęłam, otworzyła zaspane oczy i rozejrzała się wkoło. Na jej twarzy widziałam ślady po zaschniętych łzach. Najwyraźniej spędziła kolejną nockę na rozpaczaniu za Nathielem. Musiała być niezwykle zmęczona, to dlatego nie poczuła obecności złych demonów w pokoju.
Nie czekałam na to, aż się rozbudzi. Po prostu chwyciłam ją za dłoń i siłą wyciągnęłam z łóżka. Demony nie będą przecież wiecznie stać w rogu, przyglądając się, jak przed nimi uciekamy.
– Co się dzieje? – spytała zaspana Andi, patrząc do tyłu na cieniste potwory. Dopiero ich widok zdołał ją ożywić.
– Później ci to wyjaśnię. Teraz powinnyśmy uciekać.
Dziewczynka mocniej ścisnęła moją dłoń.
– Laura, czy to po mnie przyszli? – spytała z dziecięcym przestrachem.
– Nie – odparłam – przyszli po nas wszystkich.
Andi więcej się nie odezwała, dlatego zbiegłyśmy po schodach w milczeniu. Na dole czekali już na nas Amanda i Andrew uzbrojeni w podróżne plecaki i noże. Przerażona demonica wtuliła się w moje nogi, wbijając w nie swoje małe demoniczne pazurki. Miałam ochotę syknąć z bólu, ale w tej sytuacji nie byłoby to na miejscu. Andi bała się bardziej niż nasza trójka razem wzięta.
– Słuchajcie mnie teraz uważnie – zaczęła z powagą Amanda. – Naszym zadaniem jest przedarcie się przez skupisko demonów, które otaczają organizację i przeniesienie się do jednej z kryjówek Nox. Ja i Andrew oczyścimy wam drogę – mówiła powolnie i wyraźnie, abym zrozumiała każde jej słowo. Nie spuszczała ze mnie oczu. – Spotkamy się w Northem Park. Tam powinniście być bezpieczne. Jeżeli tak nie będzie, kierujcie się ku Louden Street. Tam powinien już czekać na was ktoś z Nox.
Pokiwałam głową. Amanda i Andrew mieli zdecydowanie większy staż w organizacji i to im po śmierci Hugh przypadała rola tymczasowych dowódców. Martwiłam się o nich, ale wiedziałam, że wszelkie protesty na nic się nie dadzą, a tylko opóźnią czas naszej akcji.
– Uważajcie na siebie – szepnęłam, przytulając moich towarzyszy, którzy uśmiechnęli się do mnie krzepiąco. Naprawdę bardzo rzadko pokazywałam ludziom uczucia. Ta sytuacja była jednak szczególna. Chciałam się z nimi pożegnać w taki sposób, jakbyśmy mieli się nigdy więcej nie zobaczyć. Nie wiedzieliśmy, co nas czeka. Być może to nie oni polegną w misji, tylko ja. Byłam w końcu jednym z najsłabszych ogniw tej organizacji.
– Powodzenia – powiedział Andrew, klepiąc mnie po plecach. – A teraz przygotujcie się do biegu. – Kiedy się od siebie odsunęliśmy, chwycił za klamkę.
Serce tłukło się o moją pierś podpowiadając, że padnę na zawał, zanim ten wyczekujący moment dobiegnie końca. Mój umysł pracował na najwyższych obrotach, dlatego kiedy drzwi gwałtownie się rozwarły, a do środka zaczęły napływać cienie, byłam gotowa do biegu.
– Ruszajcie! – wykrzyknęła Amanda, próbując oczyścić nam drogę nożem. Ja sama, trzymając mocno w uścisku małą Andi, starałam się ciąć na oślep exitialis. Najwyraźniej dało to jakiś skutek, gdyż obydwie znalazłyśmy się w niedługim czasie na zewnątrz.
Widok, który przed sobą miałam, pomimo twardego postanowienia ucieczki, wrył mnie w ziemię. Nie spodziewałam się, że demony tak szybko przejdą do dewastacji otoczenia.
Pobliski park był pozbawiony drzew – powyrywane i połamane leżały na ziemi niczym polegli na wojnie żołnierze, okoliczne domy miały potłuczone szyby, zaparkowane nieopodal auta wyły alarmująco, zupełnie jakby ktoś dokonał zbiorowego włamania, śmietniki walały się po ulicy, rozrzucając wkoło odpady, a w oddali słychać było okrzyki ludzi, którzy uciekali w popłochu, gdzie tylko mogli. To, co się tutaj działo, przypominało mi jedną z apokaliptycznych scen. Bałam się, że przybycie demonów z otchłani mogło oznaczać podobny koniec.
Z otępienia wybudził mnie głośny płacz Andi, która zakryła dłonią twarz.
– Chcę do Nathiela! – zawyła. – Dlaczego nie ma tu mojego Nathiela?!
Słysząc to, poczułam równoczesną złość, jak i smutek. Andi pierwszy raz przyznała się otwarcie, że żywi do tego niezrównoważonego demona ciepłe, ludzkie uczucia. Wiedziałam, że gdy Auvrey postanowi pojawić się wreszcie w organizacji, gorzko pożałuje swojego zniknięcia.
– Musimy uciekać Andi – powiedziałam stanowczo, ciągnąc za sobą dziewczynkę, która próbowała zapierać się nogami o podłoże. W końcu jednak poddała się mojej woli, bo wiedziała, że jej dziecięce protesty są bezcelowe.
Wymachując exitialis na prawo i lewo, starałam się przedrzeć przez szaleńcze wiry demonów, które coraz gęściej nas otaczały. Ze zdziwieniem musiałam przyznać, że niezbyt się nami interesowały. Raczej skupiły się na Amandzie i Andrew, którzy wciąż stali przy siedzibie Nox i starali się przed nimi bronić. Wiedziałam, co było przyczyną ich nagłego zainteresowania. Ogień. Andrew wymachiwał w górze pochodnią, próbując je do siebie zwabić. Sorathiel kiedyś dokładnie mi to wytłumaczył. Cieniste demony od zarania dziejów były w konflikcie z drugą najgorszą rasą Reverentii – demonami ognia. Stąd też ich nienawiść do tego żywiołu. Był idealnym lepem na bezmózgie cienie. Trochę gorzej przedstawiała się sytuacja z ludzkimi demonami, o dziwo żadnego nie widziałam jednak na horyzoncie. Dobrze wróżyło to naszej ucieczce.
W przeciwieństwie do bezkształtnych cieni lub cienistych potworów o określonym kształcie, ludzkie demony posiadały rozum, którym kierowała nienawiść. Istoty wyrwane z otchłani były przepełnione czystym złem, dlatego nie zawahałyby się, gdyby miały nas zabić. Otchłań można było porównać do samego piekła. Nikt nie wiedział, co tam było, ale wszyscy wiedzieli, czym skutkował powrót z tamtych stron.
Wśród okrzyków i płaczu, nieludzkich chichotów i jęków, zdołałam się przedostać na drugą stronę ulicy, gdzie znajdowało się niewiele demonów. Przebiegłyśmy obok nich bez problemu. Nie wiem, czym było spowodowane ich otępienie, nie chciałam tego jednak rozważać w obecnej sytuacji. Powinnam dziękować wszelakim siłom niebieskim, że dane było mi uciec. Teraz zostało mi trzymać kciuki za moich towarzyszy.
– Nie płacz już, Andi. Northem Park znajduje się całkiem niedaleko.
– Wiem – jęknęła demonica. – Nathiel kupował mi tam lody czekoladowe.
Uśmiechnęłam się ze zrozumieniem. Ja również miałam wspomnienia związane z tym miejscem. To tu Auvrey zaprosił mnie na przechadzkę. Pamiętam, że zakończyła się ona szaleńczą jazdą czarnym BMW i ucieczką w pole, gdzie mało nie zostałam pocałowana przez szmaragdowookiego demona, a przy okazji przejechana przez kombajn. Byłam wręcz zszokowana tym, że w takich chwilach trzymały się mnie miłe wspomnienia.
– Jeszcze chwila i będziemy bezpieczne – powiedziałam, spoglądając w tył na przerażoną dziewczynkę.
Demonica kiwnęła głową bez przekonania. Widziałam w jej oczach nikły cień nadziei, a skoro ona w nas wierzyła, ja też musiałam uwierzyć. Z Nathielem czy bez poradzimy sobie same.
Minęłyśmy kolejną pustą alejkę. Wszystko wskazywało więc na to, że nie będziemy miały problemów z przedostaniem się do Northem Park. Wszystkie demony skupiły wokół organizacji, co musiało być jednym z zabójczych planów Gabrielle. Pytanie, co zaplanowała jako kolejne niespodzianki? Bałam się, że świat w niedługim czasie może dowiedzieć się, że demony to nie tylko bajki, ale również rzeczywistość. Ta wizja niezbyt mnie radowała. Wolałam gdy nasza organizacja działała z ukrycia, a ludzie żyli w cudownej nieświadomości, nawet się nie domyślając, że w każdej chwili jakaś demoniczna pokraka mogła wkraść się do ich cienia.
– Na miejscu – szepnęłam, stając zdyszana na środku parku pogrążonego w ciemnościach. Od razu puściłam dłoń Andi, która padła zmęczona w trawę. Jej mina mówiła tylko jedno: mam dosyć.
Dotarcie tutaj nie było trudnym zadaniem tylko dzięki Amandzie oraz Andrew. Miałam nadzieję, że ludzie z Nox szybko dotrą na miejsce i wesprą ich w walce. Mnie samą targała chęć wrócenia się do organizacji, nie chciałam jednak zostawiać Andi samej sobie. Moi zwierzchnicy nie byliby zbytnio zadowoleni. Rozkaz to rozkaz.
Zmęczona usiadłam na trawie i podobnie jak moja podopieczna spojrzałam w niebo. Tylko ono zdawało się nie przejmować dzisiejszymi wydarzeniami. Zupełnie jakby za nic miało ludzką walkę z demonami. Gwiazdy wpatrywały się chłodno w nasze twarze, pozostając niewzruszone. Czasami miałam wrażenie, że idealnie wpasowałabym się w ten nocny krajobraz. Równie chłodna i obojętna jak wszystkie ciała niebieskie.
– Laura – usłyszałam niepewny głos małej demonicy.
Spojrzałam w jej kierunku. Pierwsze, co napotkałam to przerażone oczy dziecka skierowane ku ziemi. Nie wiedziałam, o co chodzi. Przynajmniej dopóki nie poczułam pełzających po rękach odnóg czegoś, co wyglądało jak gąsienica. Szybko się zorientowałam, że to nie robaki, a coś o wiele bardziej groźnego – korzenie, które kierowane były magią.
Z prędkością światła wyrwałam dłoń ze słabego uścisku pnączy oplatających powoli moje nadgarstki. Andi zrobiła to samo, od razu zrywając się do góry. Ja także nie mogłam bezczynnie siedzieć.
Dookoła nas zaczęły dziać się naprawdę dziwnie rzeczy. Pobliskie drzewa oplecione zostały bluszczem, który zdawał się wysysać z nich całe życie. Letnie kwiaty z pobliskich rabat zaczęły usychać, a trawa czernieć, jakby została spalona przez niewidzialny ogień. Z ziemi wychodziły powykrzywiane korzenie, które obrastały wszystko, co stawało na ich drodze. Z trudem odskakiwałam od kolejnych morderczych macek chcących pochwycić moje stopy. Podobnie, choć z jeszcze większym przerażeniem, reagowała na to zjawisko Andi. Odskakiwała jak oparzona od każdego najmniejszego korzonka. Miałam wrażenie, że jeszcze chwila i Northem Park zamieni się w mroczną strefę dżungli.
To musiała być moc ziemi. Już raz byłam świadkiem jej użycia. Z tej magii emanował mrok. Czysta esencja zła wypełzła prosto z piekła, pokrywając powoli granice parku swoimi odnogami. W powietrzu czuć było przytłaczające gorąco i smród gnijących roślin. To nie była ta sama magia, z którą kiedyś miałam do czynienia.
  – Powinnyśmy uciekać, nim staniemy się częścią dżungli – powiedziałam stanowczo, chwytając Andi za dłoń. Dziewczynka kiwnęła posłusznie głową.
Już miałam się zwrócić w stronę drogi prowadzającej ku Louden Street, gdzie miałyśmy kierować się w razie problemów, gdy nagle usłyszałam niepokojący śmiech.
Moje serce stanęło na chwilę w miejscu.
Magia ziemi przestała działać, choć korzenie wciąż ruszały się w niepokojąco powolnym tańcu. Spomiędzy nich zaczęła wyłaniać się cienista sylwetka. Obcy mężczyzna stał do nas tyłem i opierał się luzacko o pobliską ławkę. Miałam wrażenie, że wpatrywał się w rozgwieżdżone niebo, jakby nad czymś rozmyślał.
– Ile to już czasu minęło? – usłyszałyśmy.
Spojrzałam zdezorientowana na Andi, która wyglądała na równie zaskoczoną co ja.
– Miesiąc, pół roku, rok, a może nawet cała wieczność?
Jego głos był przepełniony mrokiem. Byłam pewna, że nie miał dobrych intencji. Postanowiłam, że się wycofamy, póki na nas nie patrzy, ale on najwyraźniej domyślił się, jakie mamy zamiary, ponieważ tuż przed naszymi twarzami natychmiastowo wyrosła ściana pnączy.
– Zapomniany, ze złamanym sercem i duchem. Pozostał w pamięci tylko jednej osoby – wymieniał powolnie. – Żył przez ten czas w otchłani, czekając na moment, kiedy będzie mógł się uwolnić. Każdego dnia nienawiść rozpierała jego serce, dlatego nie mógł się doczekać, kiedy powróci na Ziemię i ją zniszczy.
Nieznajomy oderwał się od ławki i obrócił w naszą stronę.
– Nie pamiętasz mnie, Lauro?
Cień okrywający tajemniczą postać został rozwiany przez podmuch wiatru, a pnącza rozchyliły się na boki. Dopiero gdy spojrzałam w dobrze mi znane orzechowe tęczówki, zrozumiałam, z kim miałyśmy do czynienia. Ten fakt pozbawił mnie władzy w nogach i niemal powalił na kolana. Otworzyłam usta, pragnąc coś wymówić, byłam jednak w zbyt wielkim szoku.
– Tak – zaczął rozbawiony moją reakcją chłopak. – Oczy cię nie mylą – zaśmiał się, rozkładając ręce na bok. – To ja, twój stary, dobry przyjaciel, który oddał za ciebie życie i z własnej głupoty został strącony do otchłani.
Potrząsnęłam głową z niedowierzaniem, czując zbierające się w kącikach oczu łzy, bo oto przede mną stał nie kto inny jak Deaniel Matthers. Przepełniony po brzegi nienawiścią demon pozbawiony swojej dawnej dobroci.

11 komentarzy:

  1. Ooo, to się zdziwiłam, Rozdzialik <3

    - Nie ma Hugha. Kto nas poprowadzi? - spytała raz jeszcze Amanda.
    Andrew spojrzał na nią z ukosa, na chwilę odrywając twarz od okna.
    - Sami musimy to zrobić - odparł bezradnie *ja go chyba nigdy nie odżałuję :) Nawet to, że wyrzucił zielonookiego, już zeszło całkiem na dalszy plan. Biedny... kiepsko, że musiał zginąć.

    Wiedziałam, że wszystko byłoby łatwiejsze, gdyby był tu Nathiel, ale przecież zniknął. Jego twarz oddalała się coraz bardziej i bardziej, przyprawiając mnie o coraz większą bezradność. Nie potrafiłam bez niego żyć. Nie, gdy wszystko zaczynało się walić. Gdzie więc jesteś, gdy naprawdę ciebie potrzebuje? *no właśnie, może byś już wrócił z wojaży, denerwujesz mnie Nath :D Pomimo całego mojego uwielbienia, to kurde czas najwyższy się wziąć w garść i pomóc, taki zawsze byłeś łasy na zabijanie tych demonisków, a teraz co? Złość złością, ale jest niedobrze i powinieneś przy nich być!!! Przecież to byli Twoi przyjaciele, nie uważasz tak? Tobą to chyba trzeba potrząsnąć i to porządnie, tylko niestety nie wiem, gdzie żeś się podział wredny typku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I te cienie koło Andi. No już się bałam, że jej coś zrobią. W końcu ostatnio się tu dzieją takie rzeczy straszne, że nic mnie nie zdziwi.
      - Przyszli po mnie?! - wykrzyknęła.
      - Nie - odparłam - Przyszli po nas wszystkich.

      No to uciekamy.
      - Chcę do Nathiela! - zawyła *hy, a kto by nie chciał :)
      - Dlaczego nie ma tu mojego Nathiela? *dobre pytanie. I widzisz mała, jednak Ci go brakuje. A tak się wygrażałaś i boczyłaś na niego jak jeszcze był, no to teraz cierp, trzeba się było nie ciskać ;)
      - Northem Park znajduje się całkiem niedaleko.
      - Wiem - jęknęła demonica - Nathiel kupował mi tam lody czekoladowe!
      Uśmiechnęłam się na wspomniane przez małą Andi lody. Znajdująca się tam latem budka, przyciągała chmarę ludzi. To tam po raz pierwszy Auvrey zaprosił mnie na przechadzkę. Pamiętam, że zakończyła się ona szaleńczą jazdą czarnym BMW i ucieczką w pole, gdzie mało nie zostałam pocałowana przez szmaragdowookiego demona. Byłam wręcz zszokowana tym, że w takich chwilach trzymają się mnie przekornie miłe wspomnienia. Było ze mną naprawdę źle. *nie źle, tylko to się miłość nazywa :P Wiadomo, że będziesz pamiętać tylko te fajne chwile, nawet jak jesteś na niego wkurzona w tym momencie ;)

      Uff, dotarły. Tylko ta magia ziemi mi się nie podoba...
      - Ile to już czasu minęło? - usłyszałyśmy.
      Spojrzałam zdezorientowana na Andi, która wyglądała na równie zaskoczoną co ja.
      - Kilka miesięcy, pół roku, rok, a może nawet cała wieczność? *oho, chyba wykrakałam huehuehue
      - Nie pamiętasz mnie, Lauro? - usłyszałam. *ja to bym prawdopodobnie zeszła na zawał w tym momencie, tak od razu :D
      Ja: No dzień dobry Matthers, kopę lat - powiedziałam, chichocząc niepewnie.
      Deaniel: Hej, jak widzisz mam się całkiem dobrze. Zdziwiona? - zapytał.
      Ja: Troszeczkę. - Zrobiłam nachmurzoną minę. - Chociaż chyba powinnam podziękować za Laurę, gdyby otchłań Ciebie nie porwała, to by jej z nami nie było. - Przymknęłam oczy i wzięłam głęboki oddech.
      Deaniel: Nie ma za co, nie ma za co. - Zaśmiał się złowieszczo, i dodał: - W sumie to chciałbym zobaczyć tę wdzięczność u twojej przyjaciółki, bo na razie to chyba języka w gębie zapomniała. Halo, Ziemia do Laury - krzyknął, machając ręką przed oczami dziewczyny.
      Ja: Daj jej spokój. A te poruszające się korzonki i umierające rośliny to nie Twoja sprawka przypadkiem? - zapytałam i wyciągnęłam dłoń w stronę parku.
      Deaniel: A jeśli moja to co? Zabijesz mnie? - skwitował z tym swoim diabolicznym śmiechem, nic sobie nie robiąc z mojego nadszarpniętego już spokoju ducha.
      Ja: A jeśli mam taki zamiar to co? Skończysz z tymi durnotami? - zadałam mu pytanie, zbliżając się tyłem w stronę Laury.
      Deaniel: No tak nie bardzo - powiedział, nie zwracając na mnie wystarczającej uwagi. - Nie wiem czy pamiętasz, ale wpadłem do otchłani, nie jestem już tym samym osobnikiem, co kiedyś. - Wzruszył ramionami.
      Ja: Wiem. - stwierdziłam. A kiedy byłam już przy Laurze, odebrałam jej exitialis i stanęłam przed zdezorientowanym demonem w lekkim rozkroku, z nożem w ręce. - No to teraz się zabawimy. - Uśmiechnęłam się lekko, i puściłam do niego oczko.

      Ha, jestem dobra :D Przynajmniej tak mi się wydaje :P
      Rozdział świetny, już się nie mogę doczekać, co z tym orzechowookim wymyśliłaś hły hł. Czekam na dalszą część z niecierpliwością, mam nadzieję, że znowu czymś zaskoczysz <3

      Usuń
  2. Rozdział dodaję do tych, które trzeba nadrobić, a tymczasem wiem, kto się w nim pojawia i...
    DEANIEL PADALCU WRACAJ DO OTCHŁANI ALBO CI PRZYPIERNICZĘ Z PRAWEGO SIERPOWEGO CHYBA ŻE WOLISZ ŻEBYM CIĘ UGRYZŁA ALBO ZAWOŁAŁA MOJĄ GWARDIĘ SADYSTOPSYCHOPATÓW Z CZEGO BLISKO POŁOWA TO JASNOWŁOSE MENDY *sorry, Ithiel. I Astley. I Daire. Matko, Daireee <3* KTÓRE GOTOWE SĄ CIĘ ZABIĆ W TRZY MINUTY JAK NIE MNIEJ Z CIASTKIEM W GĘBIE I ZAMKNIĘTYMI OCZAMI! WŁĄCZONY CAPSLOCK OPISUJE TAK BARDZO MOJE EMOCJE MATKO BOSKO JAKA JA AGRESYWNA TO PRZEZ WIERCENIE ZA OKNEM CHYBA MWAHAH, WAL SIĘ DEANIEL NIENAWIDZĘ CIĘ.
    Ekhm. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie przeszłości i już kurde wiem, kto tutaj będzie. Już napisałam życzenia dla tego osobnika, ale powtórzę potem. >D
      „ - Co teraz zrobimy?” – Ja odpowiem. Zatańczymy macarenę *Word chce mi to rozdzielić na Mac Arenę! >D Czaisz? Arena Maca! XD Maca Donalda! Sucho tak bardzo. Odwala mi po koktajlu* z parówką *PARÓWKĄ LOL. ITHAN. CHRIS. PARÓWKA! XDD* w ustach i innych dziurach naszego pięknego ciała *no, w uszach*, obsmarowani majonezem po twarzy, ale musztardą po ramieniu, tylko lewym. Nie zapomnijmy o kręconych włosach farbowanych keczupem *like a Naff = keczupowowłosa* i pomidorach, które pójdą do wulkanu *małe mendy. Ubrudziły mi raz bluzkę, jak jadłam, plama jest do tej pory. HEJT*, a także o specyficznym ubiorze, jakim będzie folia aluminiowa = skarpetki oraz przezroczysty strecz *czy jak sięto pisze kurde. No, chodzi o tą przezroczystą folię!* na całe ciało. Ewentualnie jakieś owocki do wetknięcia za folię właśnie. Zaraz po macarenie przychodzi pora na gangam style – bierzemy radosne kucyki pony z tęczowej łąki i ciśniemy. Ręce do góry i Yahoo! A kiedy obudzisz się rano, znowu sobie obiecasz, że nie będziesz ćpała powietrza i piła przed snem *i tak siebie nie posłuchasz, jak zawsze*.
      MATKO. Ale te komentarze są suche. Nieśmieszne. Zdycham. Kiedy ja się tak zapuściłam?
      „ - Przyszli po mnie?! - wykrzyknęła.
      - Nie - odparłam - Przyszli po nas wszystkich.” – Pocieszające, nie powiem. >D
      „- Chcę do Nathiela! - zawyła - Dlaczego nie ma tu mojego Nathiela?” – Ja też cem do Nathiela!
      Gwiazdy to małe zdrajczynie. Piękne i takie milutkie, a jednak zdradliwe. Migoczą do ciebie i mówią ci, że dasz radę i wszystko będzie dobrze – my oczywiście wierzymy, bo to przecież gwiazdy – a kiedy już myślisz, że miały rację, atakują i ujawniają swoje kłamstwo. Plecę od rzeczy, dokładnie. Chciałam tu powiedzieć coś mądrego, ale nie wyszło. Dlatego zarzucę cytatem z Naffliczkowej historii, żeby było choc troszku fajnie. A może jednak nie, bo głupio mi. ;___; Kij, niczego tutaj nie było. HEJT NA DEANIELA!
      „ Z prędkością wiatru wyrwałam dłoń z wciąż słabego uścisku korzeni, oplatających moje nadgarstki. Andi zrobiła to samo, od razu zrywając się do góry. Ja także nie mogłam bezczynnie siedzieć.” – DEANIEL STARA MENDO JEDNA CO TY ODPIERNICZASZ SPIERNICZAJ STĄD ALE TO JUŻ PACZAJ JAKA JESTEM ZŁA ŻE AŻ Z CAPSLOCKA PISZĘ I NIE DAJĘ PRZECINKÓW IDIOTO SPIERNICZAJ *Lol, chciało mi napisać spermiczaj ;___;* DEANIEL NIENAWIDZĘ CIĘ SKARBIE.
      Hej, ta magia to magia ziemi! Magia Ade i Daire’a! <3 Huhu. Jaram się.
      „ - Tak - zaczął władczym tonem głosu osobnik - Oczy cię nie mylą - zaśmiał się, rozkładając ręce na bok - To ja, twój stary, dobry przyjaciel, który oddał za ciebie życie i został strącony do otchłani.
      Potrząsnęłam głową z niedowierzaniem, czując zbierające się w oczach łzy, bo o to przede mną stał nie kto inny, jak sam Deaniel Matthers. Przepełniony po brzegi nienawiścią demon, pozbawiony swojej dawnej dobroci.” – Już? Można zacząć hejt na Deaniela?
      OD POCZĄTKU CIĘ NIELUBIŁAM MAŁY POTWORZE I WIEDZIAŁAM WSZYSTKO !!ONEONE!!!111! MYŚLISZ, ŻE CI SIĘ UPIECZE, ALE JA WIEM, ŻE ZGINIESZ W MĘCZARNIACH! UPIĘKĘ CIĘ NA PATELNI NA GRUBYM OLEJU Z GRZYBAMI! MĘCZ SIĘ W TOWARZYSTWIE ? TYCH MAŁYCH GNID! MUCHOMORY, PIECZARKI I KURNA MAŚLAKI! WSZYSTKO TO CI WEPCHNĘ DO GARDŁA I DAM POPIĆ COLĄ! TAK!!! COLĄ! I DO TEGO SKITELLS! RZYGAJ TĘCZĄ!
      Dobra, za dużo hejtu nie może na niego być. Lecem dalej. 5 rozdziałów jeszcze? 6? Jestem już zmęczona, uee. Ale dam radę! Dam radę! Wezmę Srakolin Turbo Forte i dam radęęęę!

      ŁYŻKA.

      Usuń
  3. Przybywam! Robię sobie przerwę od pisania Rozważnej, skomentuję, a potem pójdę oglądać powtórkę Szkoły. Mój mózg potrzebuje ogłupienia.
    A ja nie chcę rozdziału w najbliższą niedzielę!Bo to będzie za szybko.
    Nathielowi życzeń nie złożę, bo już to zrobiłam i to w dniu jego urodzin. Teraz niech czeka rok na kolejne.

    I to odczucie, że wraz ze śmiercią przywódcy odeszło wszelkie bezpieczeństwo, a wkradł się strach. Jednak łowcy muszą znaleźć w sobie siłę do walki, przecież to ich przeznaczenie ścierać się z demonami. Choć ewakuacja też może być tymczasowym planem.
    I jak bardzo już na początku rozdziału brakuje mi Nathiela. Ten by wszystkich poustawiał do bitwy i by było.
    Czasami mamy nadzieję, że koszmar w naszym życiu to jedynie sen, z którego szybko się wybudzimy. Ale tak nie jest. Los nas doświadcza, a odpoczywać będziemy półtora metra pod ziemią.
    Chyba ta obojętność, to automatyczne działanie w chwili poważnego, śmiertelnego zagrożenia pozwala przeżyć. Nie tworzy się scenariuszy działania, nie ma miejsca na dogłębszą strategię, po prostu się działa.
    Tak, Nathiela tu nie ma i nie tylko ty, Lauro, nad tym ubolewasz. Ale przynajmniej wiesz, jak ważny dla ciebie jest. W końcu.
    "- Przyszli po mnie?! - wykrzyknęła.
    - Nie - odparłam - Przyszli po nas wszystkich." - coś mi mówi, że Andi nie została uspokojona tym wytłumaczeniem.
    Mimo wszystko Andi jest dzieckiem, to zrozumiałe, jak bardzo się w tej chwili boi.
    A co, jeśli wsparcie nie nadejdzie? Co, jeśli nikt nie będzie na nie czekać? Albo czekać będzie Deaniel (tak, już sobie zaspoilerowałam). Whatever.
    Laura dobrze zrobiła. Moim zdaniem, z ludźmi, których kochamy najbardziej na świecie, za każdym razem powinniśmy się żegnać tak, jakbyśmy się już mieli nie spotkać. Bo nie wiadomo, co się wydarzy.
    " - Chcę do Nathiela! - zawyła - Dlaczego nie ma tu mojego Nathiela?" - ciekawa jestem, u jak wielkiej liczby ludzi pojawiły się podobne myśli.
    "Szczerze ją rozumiałam i wiedziałam, że gdy Auvrey postanowi pojawić się wreszcie przy nas, gorzko pożałuje swojego zniknięcia." - czyli że domestos pójdzie w ruch? :D

    Dlaczego nic nie pisałam? Bo się wczytałam. I to poważnie. Uwielbiam ten rozdział za mroczne opisy, które wyszły Ci znakomicie! Chylę czoła ;)
    Wiesz co? W mojej głowie pojawiła się myśl, że to może być on. Raczej pod koniec opowiadania nie wprowadzałabyś do fabuły nowej postaci. Poza tym nie było wiadomo, co się stało z Deanielem po wessaniu przez otchłań. Tęskniłam za nim, ale w takim wydaniu mnie przeraża.

    Okay. Jest źle. Naprawdę, naprawdę jest źle. Deaniel wrócił z otchłani, jest pozbawiony swojego człowieczeństwa, więc teraz jest nieobliczalny.

    Nathiel, gdzie jesteś, do cholery?!

    Czekam na nn ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Pf.. Od początku nie lubiłam Deaniela. Kiedy wróci Nathiel? :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy next???
    Super, aaaa wrescie dodany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie dodany? Ten pojawił się z datą 22 kwietnia, a rozdział 64 był 18 kwietnia. W ciągu czterech dni to się nawet nie zdąży zatęsknić.
      Poza tym Naff pisała, że nie wie, czy rozdział pojawi się dzisiaj, 26 (bo niedziela), gdyż nie ma napisanych rozdziałów w przód.
      Cierpliwość bywa cnotą.

      Usuń
    2. Dziękuję, menadżerze Cleo! >D
      Wychodzi na to, że już dziś nie napiszę rozdziału!

      Usuń
  6. Kiedy next?
    Tęsknię za nathielem!!!
    Gdzie ten arogancki,troskliwy i piękny dupek?!
    :(
    Tęsknię XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy następny rozdział?

    OdpowiedzUsuń