niedziela, 22 czerwca 2014

Chibi postacie z "W cieniu nocy" + mały, postaciowy spoiler!

Ostatnio bawiłam się z nudów w moim ulubionym makerze. Zrobiłam wszystkich głównych bohaterów huehue. Oczywiście do niektórych trudno było znaleźć ciuchy czy włosy, ale co tam.

Od lewej: Deaniel, Amy, Laura, Nathiel (wtf, ma shurikena w dłoni, bo nie było noża!) i Sorathiel! 
Na pytanie: Gdzie jest Amy? - odpowiadam: Ta zagadka rozwiąże się za 2 rozdziały! Pojawi się wtedy także Sorathiel (o którego również było zapytanie), a Deaniel będzie już w następnym rozdziale!

Andariel, Gabrielle, Aiden, Calanthe (huehue, a kto to?)

A teraz mały... eee... spoiler, o! To przyszłe postacie, które pojawią się w "W cieniu nocy" huehue. Nie mogłam wytrzymać. Już tak długo ich trzymam w ukryciu i się nimi jaram :c. Niestety, pojawią się... ło, matko. Dlaczego wychodzi mi 15 rozdziałów? Chociaż Gabrielle i Anadriel pojawią się wcześniej! Już niedługo.

25 komentarzy:

  1. Mózg mi się zaciął. -.- Podpowiedź? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Nie lubię podpowiadać, bo jak zacznę, to zaraz się wygadam XD. A Aiden i Calanthe będą dwoma krytycznymi postaciami opowiadania.
      (prawie się wygadałam w poprzednim komentarzu D:)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Dlaczego nie zdążyłam przeczytać tamtego komentarza :/
      DLACZEGO!?!?

      Usuń
    5. Ja już wszystko wiem!
      Andariel, Gabrielle i Aiden to cieniste demony ( kolor oczu identyczny jak u Nathiela.
      Calanthe... to demon wody,powietrza lub zwykły cywil...
      Powiem szczerze: "NIE MAM POJĘCIA".

      Usuń
    6. No, juz napisalam kim oni sa, wiec nic nowego XD chodzi o samego Aidena i Calanthe, i ich relacje oraz powiazania z Innymi bohaterami xd. Powtarzajac: Calanthe to osoba walczaca z demonami, a wiec lowca, a reszta nalezy do departamentu kontroli demonow (kieruje do zakladki: wazne pojecia) wobec czego sa demonami cienistymi.

      Usuń
    7. Gdzie napisałaś? Sorry, nie spałam całą noc, więc nie myślę:P

      Usuń
    8. Notka, u gory. Nie skopiuje, bo jestem na komorce.

      Usuń
  2. Nie myślę bo jest weekend xd
    ale tobie chyba naprawdę się nudziło skoro bawiłaś sie w to wszystko.
    Przez Ciebie nie będę mogła czytać kolejnych rozdziałów w spokoju bo będę sie zastanawiała nad tymi postaciami.Nieładnie,nieładnie.... :D
    a tak w ogóle zapraszam na nowy. :> http://boyincurls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Andariel, Gabrielle, Aiden będę cienistymi demonami, bo mają zielone oczy.
    A Calanthe... hm. Albo zwykły cywil, albo jakiś inny demon.
    Teź już lubie Aidena! I dlaczego wszyscy mają takie cudowne imiona? A ja nie umiem nawet jednego wymyślić ._. *przygnębienie*
    Hm. Ale fajne te postacie! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej, i dlaczego Laura i Nath mają te kropelki? XD
      Czyżby się zażenowali?
      I Nathaniel ma dziwną mine. XP

      Usuń
    2. Jebne ci za tego NATHANIELA.
      Matko, czy wy czytacie to co pisze XD? Napisalam, ze Calanthe to osoba dzialajaca przeciwko demonom, wobec czego jest lowca, a reszta to czlonkowie departamentu wobec czego sa demonami (zakladka: wazne pojecia), Ameryki tym nie odkryliscie XD. Chodzi o ich relacje i z kim sa powiazani - Aiden i Calanthe.
      Niektore imiona wymyslam sama, ale wiekszosc biore z internetow, wiec to zadna filozofia xd

      Usuń
    3. Wal się dechą, mwahahahah! Kiedy od bitego tygodnia robusz sobie krzywdę, nic już praktycznie nie ma znaczenia!
      Takie tam, przez cały tekst miałam mine "wtf, co ta Naff tu pisze, chyba za dużo oparów z domestosa",więc mogłam tej najważniejszej części nie zeozumieć. XD
      A Nathaniel to przyzwyczajenie. ._. Może tak ma na drugie? XP
      Nie bij dechą, bo cię nafaszeruję marchewkami! I nie weźmiemy cię z Cleo do Barcelony!

      Usuń
    4. A Ty dalej o tej Barcelonie? Już tam byłam, teraz pora na Nowy Jork! Muszę odwiedzić Rose i dowiedzieć się, czy Logan jeszcze nie zginął :P

      Usuń
    5. Jeszcze nie byłam w Barcelonie. ;)

      Usuń
    6. No dobrze, najpierw Barcelona, a po nabraniu przeze mnie sił, ruszamy do NYC!

      Usuń
  4. O matko.
    Nathiel.... myślałam, że nie można pokochać kogoś bardziej. Myliłam się.
    Już mogę Ci napisać, że Aiden i Calanthe zostają moim ulubionym parringiem ^.^ Calden!<3 *mój mózg mnie przeraża*
    Nie mogę się doczekać tych postaci w opowiadaniu, czuję, że będzie się działo :D

    Czekam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, Calanthe jest łowcą czyli człowiekiem.
    Aiden jest demonem.

    Miłość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Logan jeszcze nie zginął? CO? CO??! Przecież żyje! wtf?!
      Calden XDDD. Dobra nazwa na paring, ale niestety nie będzie miłości. Kiedyś była, ale tylko ze strony Calanthe - w końcu Aiden to demon z krwi i kości, więc nie ma uczuć. No, ale coś ich łączy huehuehue. Dobra, milczę, bo się wygadam D:

      Usuń
    2. Co do Logana - moje opowiadanie skończy się w sierpniu 2011 roku, a mamy koniec czerwca 2014. Nie mam pojęcia, co się u nich wydarzyło :D
      Kiedyś była z jednej strony - ciekawe :d
      Coś ich łączy. Więzy krwi nie. Chyba. Bo np. siostra Calanthe i brat Aidena mogli być razem i mieć dziecko (Laura? Wiem, ojciec nie żyje, ale skoro jej nie kochał, to może nie był biologicznym? Jej zielone oczy są trochę intrygujące) czyli trochę tworzyliby rodzinę.

      Koniec, nie jestem żadnym detektywem, a moje chłopaki mają wolne, więc nie pomogą :D

      Usuń
  6. Marlu mistrz dramatu coś wykombinowała zapewne dramatycznego xd
    Calanthe taka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeeeeezu, leżę i gniję.
    Ja jebie, ale faza. I wreszcie klnę na żywo!! Łoooooo ale faza xD
    Poproszę o vibowit na niedojebanie mózgowe, którym zaraziła mnie wczoraj babcia na zakupach w jakimś Kamaje czy innym chuj wie czym. Chciała oprzeć się o ścianę, to wzięła oparła się o transparent, ten poleciał na ziemie razem z nią a ta poleciała na manekina ale cudem wylądowała na kolanach... Gniłam jak powalona, bo w sumie taka jestem xD
    A co do reszty, czyli posta. Rozmowa tych dwoje jest powalająca. Kcę takich w domu, będę miała darmowy kabaret xDD
    A zagadki nie są dla mnie ale coś mi tam świta. Może ten cały... kurde, Adien (?) jest cięty na Calanthe bo byli ze sobą, a że ten jjest cienistym demonem a ona cywilem i łowcą demonów, do dała mu kopa w dupę i teraz jest na nią zły i chce zabić niewdzięcznicę! Albo też za to że pomaga młodym... nie wiem, weekend jeszcze, nie myślę i cały czas stoi mi ta scena z babcią w Kamaje czy czymś tam.
    Dooobra kończę bo już za dużo tego tutaj.
    Rozdziały jakoś nadrobię, nie bój się :*
    Pozdrawiam,
    Elfik Elen

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie postaci bardzo fajne :D Sam próbuję narysować sam swoje postacie, ale chyba nie będzie to możliwe albo zajmie mi to całe wakacje :C Powodzonka w tworzeniu! :D
    http://www.iv.pl/images/42942000074017033290.jpg

    OdpowiedzUsuń
  9. JAK.TY.JE.ZROBIŁAŚ.
    Są cudowne ;___; te postacie of kors..

    OdpowiedzUsuń